top of page

חכי שנייה

חנויות יד שנייה הן לא דבר חדש. חנויות יד שנייה ברשת - הן דווקא כן, והבשורה היא שלאט לאט ניתן למצוא יותר ויותר אופציות איכותיות. מי שלא אוהבת לפשפש בחנויות יד שניה, או את הריח שעולה מהבגדים, תופתע לגלות שבשונה מחנות פיזית, חנויות האונליין מציעות חווית קנייה טובה בהרבה. הבגדים עוברים סינון, מוצגים בצורה נוחה וכמובן ניתן למצוא פריטים איכותיים ולהזמינם אלייך מבלי לצאת מהבית.

סקרתי לפניכן כמה אופציות מחנויות ברשת. תוכלו למצוא שם פריטים שווים בהחלט. והיי, אם לא אהבת יד שנייה עד היום, אולי זו ההדמנות לתת הזדמנות.

מהאתר - אתר לבגדי וינטג'. ניתן למצוא באתר בגדי וינטג' יומיומיים ובעיקר פריטים מיוחדים ובלתי נשכחים שיסבירו לסביבה בדיוק מי את בלי מילים מיותרות. יש לזכור שכל פריט הוא יחיד מסוגו באתר. החנות נמצאת בלב תל אביב אבל נמצאים בכל מקום דרך האינטרנט.

מה תוכלו למצוא באתר - בגדי נשים, בגדים גברים, נעליים, אקססוריז ועוד ועוד.חן אוספת את הפריטים בקפידה ומעלה לאתר פריטים יחודיים שניתן למצוא רק אצלה.

שוס- יש גם סניף בתל-אביב.

מהאתר - דה קלוזט הוא מיזם אופנתי לקנייה ומכירה של פריטי לבוש שמחפשים אהבה חדשה. פריטי הלבוש נלקחו ישירות מארונות פרטיים של נשים שבחרנו בקפידה בשל חוש הסגנון והאופנה היחודי שלהן.

מה תוכלו למצוא באתר - בגדי נשים וגברים מחולקים לפי ארונות ובמחירים שווים. אחד היתרונות באתר הוא שגם את יכולה למכור את הפריטים שלך דרכם. כל שעלייך לעשות הוא לצור איתם קשר במייל ולהתחיל מולם תהליך.

שוס - להריוניות יש אופציה לרכוש בגדי הריון יד שניה.

מהאתר - אלפי פרטי מעצבים יד שניה במצב חדש בהנחות ענק! הפריטים עוברים סינון ובדיקה קפדנית. הנחות של עד 70% מהמחיר המקורי. מאות מותגים של בתי האופנה המובילים בעולם

מה תוכלו למצוא באתר - בגדי נשים, גברים וילדים. בעיקר בגדי מעצבים במחירים זולים משמעותית. למי שמחפשת מותגי על בהנחות.

שוס - קונספט מגניב ש מאפשר לקנות מותגי יוקרה במצב מעולה.

מהאתר - אנחנו צ’אי בוטיק יד שניה. חנות יד שניה שקיימת ונושמת אופנת יד שניה כבר 11 שנים ברחוב אחוזה 172 ברעננה. וזו האחות הקטנה שלנו ניתי שיק, בת 6. נעים מאוד. אנחנו מחזיקים את כל המותגים מחנויות מובילות מהארץ המחירים שלנו הם שפויים עד שפויים פלוס פלוס.

מה תוכלו למצוא באתר - בגדי נשים, אקססוריז, נעליים והרבה הפץעות. האתר הוא אופציה נהדרת למי שלא אוהבת לפשפש בחנות או שנבצר ממנה להגיע.

שוס - גם הם קונים בגדים יד שניה. לעוד פרטים חפשי - “למכור לנו בגדים”.

אחרון חביב ודווקא מהזירה הבינלאומית - ASOS Marketplace שנוסד ב-2010 כלפטפורמה למכירת מותגים קטנים ובגדי וינטג'. האתר מציג היצע ל כמעל ל-800 חנויות בוטיק מהעולם כולו. אופן התמחור נעשה על ידי המוכרים וניתן למצוא מגוון מאוד רחב של פריטים.

מה תוכלו למצוא באתר - בגדי נשים, בגדי גברים - בכלל הצורות ובכלל הצבעים. היות והמותג ASOS הוא גלובלי, ניתן למצוא הכל מהכל ומכל קצוות העולם. ישנה אופציה גם לפתוח בוטיק ולמכור בגדים.

שוס - ניתן לבחור חנות בוטיק לפי מדינה ולהנות מפריטים יחודיים באמת.

#בגדיהיריון #בגדיהיריוןידשנייה #בגדיידשנייה #בגדיידשנייהברשת #בגדיידשנייהאונליין #ידשנייהאונליין #ידשנייה #DAKLOZET #CHENGLADAN #MINE #NITICHIC #מותגיםידשנייה #מותגיםבהנחות #וינטג #בגדיוינטג #בגדיוינטגברשת #בגדיוינטגאונליין #פרטימעצביםידשניה #אופנהידשניה #בגדיידשניה #ידשניה #הריוןידשניה #בגדיהריון #בגדיהריוןידשניה #בגדיהריוןידשנייה #בגדיםידשניה #ידשניהאונליין #ידשניהברשת #חןגלדן #אתרלבגדיוינטג #אתרלבגדיידשניה #אתרלבגדיידשנייה #asos #asosmarketplace #asosmarketplace #אסוס #אסוסמרקטפלייס #אסוסידשנייה #אסוסמרקטפלייס #בוטיקאסוס

לעוד עדכונים הירשמי לניוזלטר:

ברוכות הבאות לבלוג שלי. הבלוג עוסק באופנה, סטליינג וקניות ברשת והשילוב בינהם. כנסו כאן כדי לקרוא עוד עליי ועל הבלוג.

קצת על עצמי

עקבו אחריי 

  • Black Facebook Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon

לקבלת עדכונים בבלוג

פוסטים אחרונים

 חיפוש בבלוג

ארכיון הבלוג

פוסטים פופולריים

קטגוריות

תגובות ומילים חמות:

אולי תרצי לקרוא גם :

bottom of page