top of page

איך לערוך מסיבת החלפת בגדים

מסיבות החלפת בגדים הם הזדמנות נהדרת לעשות קצת סדר בארון, להיפטר מפריטים שלא לבשנו או לחילופין חרשנו עליהם, או כאלה שכבר לא נראים עלינו כל כך טוב. ובתמורה לכך, לקבל פריטים נהדרים מאחרות - ללא עמידה בתורים בקניון, ללא העומס והדוחק, ויותר מכל - ללא כסף!


אז מה זו בעצם מסיבת החלפת בגדים ואיך עושים את זה?

אם את ממש רוצה לערוך מסיבת בגדים ולא יודעת איך, או אם אין לך מושג מה זה הקונספט הזה שכולם מדברים עליו - הכנתי מדריך קטן שיעשה סדר בדברים.


קודם כל מה זה?

מסיבות החלפת בגדים הוא קונספט נחמד שמאפשר לך להעביר פריטים שאינך מעוניינת בהם עוד למעגל החברות שלך [או לכל מי שמוזמנת למסיבה] ובתמורה לזכות לקבל פריטים של אחרות בחינם. הרעיון הוא - זבל של אחת אוצר עבור השניה. כן, זו למעשה מסיבת "יד שנייה" אבל אפשר בהחלט למצוא פריטים חדשים עם טיקט, או כאלו שנמצאים במצב מעולה.


שלב ראשון - בחרי את קבוצת היעד

השלה הראשון והחשוב הוא קודם כל להחליט מי קבוצת הבנות שתקח חלק במסיבה. אפשר לבחור בקבוצה הומוגנית [טווח מידות וגילאים זהה] או קבוצה הטרוגנית [מגוון מידות, מגוון טעמים] אך אז יהיה קושי אחת לשניה למצוא פריטים מארונה של אחרת. אם בחרתם באופציה ההטרוגנית, שלבו כמה בנות מכל תת קבוצה.


שלב שני - בחרי מיקום ותאריך

המיקום יכול להיות בבית, במתנ"ס או אפילו במקום העבודה - לפני שבוע ערכתי מסיבת החלפת בגדים לכל הבנות במקום העבודה והיה מאוד מוצלח. צריך לבחור מקום שיהיה מרווח ויוכל להכיל את כמות המוזמנות והבגדים. מומלץ שיהיה תא מדידה ומראת גוף.


שלב שלישי - הגדירי מה להביא

חשוב לציין שמסיבת החלפת בגדים זה לא המקום להיפטר מהסמרטוטים שיושבים בארון ולא ראוי שאף אחת תלבש אותם. הבגדים צריכים להיות איכותיים, כאלו שקצת קשה להיפטר מהם אבל אין ברירה והם במצב מעולה. לא קרועים, לא בלויים, לא מסריחים ולא מוכתמים. מומלץ כמובן להוסיף לחגיגה גם תיקים ואקססוריז למינהן. פחות מומלץ - נעליים.


שלב רביעי - הערכי לוגיסטית

השלב הכי מאתגר. במידה ויש לך את האפשרות להיערך עם קולבים ומתלים - וזו הצורה הנוחה ביותר להציג את הבגדים. במידה ולא, ניתן למצוא רעיונות שונים להציג את הבגדים בצורה נוחה כמו למשל פה. לאחר מכן, התארגני על כיבוד ושתייה. משהו קליל יעשה את העבודה כמו קאוות ותותים. לבסוף, הכיני הזמנה שתפרט את פרטי האירוע ותשלח כל המוזמנות. בונוס למתקדמות - להכין שקיות ממותגות שכל אחת תוכל לקחת את הפריטים שלה בצורה נוחה - הנה דוגמא.


שלב חמישי - קבעי תאריך יעד לקליטת הבגדים

יש שתי שיטות לערוך את המסיבה - זאת שזורמים איתה על הדרך וזו שדורשת היערכות מראש.

בשיטה הראשונה - כל אחת מביאה למסיבה את הפריטים שלה והכל מוצג ללא סינון ומיון. זו שיטה שחוסכת זמן בשלב ההיערכות אך מייצרת בלאגן ואי סדר במסיבה עצמה.

בשיטה השניה - בקשי מהבנות למסור אלייך את הפריטים שלהן מבעוד מועד [כשבוע לפני המסיבה]. בדרך זו תוכלי למיין את הפריטים לפי מה שראוי להיות מוצג במסיבה ואחר כך לסדרם לפי מידות/צבע/סגנון וכו'.


שלב שישי - החליטי על שיטת בחירה

גם כאן ניתן לחלק לשתי שיטות: השיטה הראשונה והנוחה - לאפשר לאורחות לקחת כל פריט שמתחשק להן, גם אם הן לא הביאו פריטים משל עצמן למסיבה. מומלץ רק כאשר יש מגוון מאוד גדול של פריטים כך שבוודאות כל אחת תוכל למצוא לעצמה משהו. בשיטה השניה - ניתן לחלק CHIC-COINS [שם שרירותי] - מטבע דמיוני שניתן בהתאם לכמות הפריטים שכל אחת הביאה. כך כל אחת יכולה לקחת מספר פריטים כמספר ה-CHIC COINS שהיא קיבלה, ומי שלא הביאה פריטים תוכל רק להשאיל מאחרות.


שלב שביעי - המסיבה

נשאלת השאלה מה עושים עם שתי בנות או יותר רוצות את אותו הפריט. ניתן או לערוך מכירה פומבית - המרבה במחיר היא הזוכה אולפתור זאת בדרך המסורתית של זוג או פרד. אל תשכחי שמטרת המסיבה היא - כיף! ולכן חשוב לשמור על אווירה קלילה ומהנה. שימי מוזיקה ברקע, סדרי את המרחב, תלי את הבגדים והפריטים בצורה יפה ואסתטית - כמו בחנות בגדים. הכי חשוב יותר מהכל - תדאגי גם את להנות, גם מהתהליך וגם במסיבה.


ולסיום - קצת תמונות ממסיבת החלפת בגדים שערכתי לבנות בעבודה בקונספט של יום האהבה.

כמו חנות בגדים

שקיות ממותגות

מתלים לבגדים

אווירה


לעוד עדכונים הירשמי לניוזלטר:

ברוכות הבאות לבלוג שלי. הבלוג עוסק באופנה, סטליינג וקניות ברשת והשילוב בינהם. כנסו כאן כדי לקרוא עוד עליי ועל הבלוג.

קצת על עצמי

עקבו אחריי 

  • Black Facebook Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon

לקבלת עדכונים בבלוג

פוסטים אחרונים

 חיפוש בבלוג

ארכיון הבלוג

פוסטים פופולריים

קטגוריות

תגובות ומילים חמות:

אולי תרצי לקרוא גם :

bottom of page